1 juni 2011

Student



"Sjung om studentens lyckliga dar" eller "för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten" *fniss*. Jorå, jag minns det som igår!



Idag ska vi skapa minnen till Simon :o).




i morse fick jag en ny erfarenhet. Jag vet nu effekten av när katten är på diskbänken och blir skrämd och far iväg och det råkar stå en bricka fulladdad med frukost (mjölk, fil & flingor, knäckemacka, grönsaker och frukt) i vägen..... Allt for iväg ner på golvet med ett "svish" och jag kan lova att vi fick filmjölk överallt... suck... Nu har vi ett städat kök!


igår gjorde jag affärer. Direkt efter jobbet körde jag iväg och köpte en fåtölj genom Blocket. Sedan körde jag hem och sålde vår bilstol, också annonserad på Blocket. Därmed är allt vi lade ut förra veckan sålt! I nästa vecka är det dags att sälja barn-resesängen och tripptrappstol. Behöver jag säga att jag gillar blocket?

Ha en himla skön onsdag (och för er som är långlediga önskar jag "himla skön ledighet")!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Barnresesäng.... Jag mailar dig om den.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas ni hade en underbar dag! Och att Simon fick ett minne för livet!
    Nu ska jag läsa ikapp för det är ett tag sedan jag hann springa runt till mina vänner :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Eva.
    Hade man bara läst först......men det blev bra när vi gjorde som du sa.
    m.v.h.Doris

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...