31 maj 2011

Mycket ska hinnas med

Härlig utsikt!
Bild från alltihemmet.se



denna våren har det varit extremt mycket att hinna med privat. Men nu börjar man kunna "bocka" av en hel del. Men det innbär ju också att tiden rinner iväg... Att man aldrig ska vara nöjd..


I helgen bockade vi av min födelsedagsmiddag och hopptävlingen för Maja. I morgon tar Simon studenten och på torsdag åker vi som sagt med Norgebåten. Det blir bråda dagar för att hinna tvätta, stryka och packa och förbereda..


Maja är i skolan igen och därmed sitter jag här på jobbet och har just nu lunch.. Ska hinna kika in lite till er andra.


Ha en fortsatt skön tisdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...