21 januari 2011

Ytterligheter


Har gräsligt mycket att göra på jobbet. Igår var jag slutkörd när jag kom hem - ändå skulle jag byta kläder och kasta mig i lite mat för att sedan köra Maja till ridningen.

Ridningen gick jättebra denna vecka - i onsdags hade Maja en pigg och framåt häst och igår hade hon en seg och envis häst. Ytterligheter med andra ord och väldigt nyttigt att kunna skifta så! Tycker det är så himla bra att i den ridskolan är inte alla hästar likadana i sättet - vilket gör att eleverna lär sig himla mycket. Har ju med sett skräckexempel på ridskolor där hästarna gör som dom andra hästarna..... *stolt mamma*
Ikväll ska Maja var stallvärd för nybörjarna och sedan är det "krypa-upp-i-soffan-och-mys-dags". Alla fredagar är mysiga, men jag undrar om jag inte tycker att denna fredagen är den mest välbehövliga för min del........ Jag längtar!!
I morgon lördag är inget bokat. Jisses vad härligt!
Vi hörs senare!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Härlig dag med inget bokat och ha en mysig soffkväll :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte heller bokat in något mer än att ligga på golvet och mysa med kisarna hela helgen
    Kram
    mausi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...