18 januari 2011

Vad fattas?

Finn ett fel!*

Det börjar arta sig!

Vit trappa, svarta trappstegsmattor - mysljus.
Fortsättning följer....

Är djupt besviken ikväll... Har helt missat att Bygglov har utgått till fördel för handbollen... skit tycker jag. Min man är inte lika ledsen.... Min planering för kvällen ändrades något. Istället för att sjunka ner i soffan vid 8-tiden så håller jag på att tvätta. Ja, ja, så får man det gjort också :)

Har haft ett bra samtal med min dotter om livet. Alltid kul och uppiggande. Wille har haft en kompis här en liten stund och var väldigt nöjd. Nu sover mina guldklimpar och jag ska kolla in tv4play och "Det okända" som jag missade igår.

Handbollen är spännande - typiskt att jag ändå fastnade :)

Kram Eva
*Rambo fattas, nästan allt annat är fixat!

5 kommentarer:

  1. Trappan är ju gudomlig!Jättesnyggt!
    Och va fint lille Rambo får när han flyttar in hos er :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefin trapp, där kommer nog Rambo och trivas :)

    Kommer Rambo snart!?

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det är i trappan - vi skulle verkligen behöva göra något åt vår trappa också! Vi såg också handboll men det gick ju inget vidare den här gången tyvärr...

    SvaraRadera
  4. Fina saker ni handlat - knubbige Rambo saknas precis som du skrev :o)
    Trappan är jättefin.
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...