7 januari 2011

Ny flik!

Många saker känns extremt dumt och onödigt att kasta, men ibland orkar man inte heller skänka bort det till välgörenhet och inte heller orkar man alltid lägga ut det på Blocket eller någon annanstans. MEN, här på bloggen har jag lagt till en flik i ovankant som heter "Till Salu!". Titta in där mellan varven, för tänk om jag säljer just det ni är ute efter? Än har jag inte lagt dit något, men det kommer. Kameran laddade ur precis när jag skulle ladda upp bilderna....suck...
Troligtvis får jag även lägga upp det på blocket, men ni får första "tjing". Nä, jag vet -- du vill inte handla begagnat skit, tänker du kanske, men det finns ju dom som vill!
Jag är själv väääldigt förtjust i loppis och min mamma och pappa har fyndat extremt många fina saker som vi har hemma. Lite har vi också fyndat. Älskar gamla saker med patina!
Just nu målar jag en spegel som vi ska ha i trappen (nej, trappen är inte klar ännu - men det närmar sig med stormsteg!) som mamma hittat på loppis åt mig. Det är väldigt bra att berätta vad man är ute efter, för då hittar mamma det!
Nu är det fredagkväll. Staffan är med sina arbetskamrater på fest. Framför mig sitter Simon, Maja och Wille och spelar spel. Det är väldigt mysigt faktiskt. Snart nog ska vi poppa popcorn och dricka saft och kolla in "Let´s dance" och krypa upp och mysa i soffan.
Jo, det är sant - det är ju dags för fredagsmys!
Ha en skön kväll!
kram Eva

7 kommentarer:

  1. Bra tips :)
    Verkligen synd o kasta om någon annan är ute efter de.
    Ha en mysig kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastiskt bra idé!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det mesta hos mig är begagnat:)

    SvaraRadera
  4. Tycker att det låter jättekul! Go girl! =))

    Kram C

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du hittade mig och min blogg :) och du är såå välkommen igen :)

    Du har oxå en mysig blogg.
    Vi hade oxå fredagsmys framför Lets dance :)

    Ha en mysig lördag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen en bra ide med att sälja saker :) hej hop Anna

    SvaraRadera
  7. Smart! Jag har inga problem med gammalt bara det är fräscht!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...