6 januari 2011

katt

Idag har jag känt mig lite som en chaufför. Chaufför till Maja... Men jag ska inte klaga, jag har ju gått med på det.

Jag började dock morgonen med att stå på crossen i 15 minuter. Inte så länge, men jag var helt genomsvettig ändå - herregud så dålig kondition jag är i. Men man ska ju börja någongång och den gången var idag. Efter det käkade vi en låååååååååång frulle och därefter så fick man asat på sig hela vintermunderingen (det har ju snöat hela förbaskade natten) och gick ut för att skotta fram bilarna. Motion det också!

Sen körde jag och Maja iväg till stallet för en timmes ridning. Hem och käkade och sedan körde vi till lille Rambo!

Nu är vi hemma igen och jag ska försöka göra så lite som möjligt resten av denna kväll.
Vad har ni gjort idag?
Kram Eva

Jag är en söt kise..





6 kommentarer:

  1. Är också ofta chaffis men de gör inte så mycket :)
    Va söt lilla kisen är, hur gammal är han nu?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vd duktig du är som kommer igång med träning. Idag har vi tränat live...

    SvaraRadera
  3. Gud så söt han är!
    Jag gick inte utanför dörren idag! Värsta snöovädret! Blev lycklig när jag fick ett sms av sonen som meddelade att han kommit fram till Thailand! Lite avis blev man ju!

    SvaraRadera
  4. Gu så söt den är.
    Usch vad jag får dåligt samvete när du skriver om kondition. Här är en som borde göra det ena och det andra för att komma igång men jag är för lat :oD
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. jättesöt kise....hoppas ni får tur med honom och ni kommer att älska denna underbara varelse;)

    SvaraRadera
  6. glömde skriva avs.på förra meddelandet;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...