4 januari 2011

Jobbar

Jorå, jag har börjat jobba. Det är därför jag inte haft speciellt mycket tid över till att blogga. Resten av familjen är fortfarande lediga och jag jobbar bara idag och halva dagen i morgon också. Sen är även jag ledig i några dagar till - jätteskönt!!

Nu är det gjort!! Igår gick jag till Friskis & Svettis och blev medlem. På lördag ska jag träna med en instruktör som ska ta fram ett schema till mig på styrketräningen så att jag får tränat upp min "core" dvs framför allt mage och rygg. Känns bra!

Du! Såg du första avsnittet av Hipp Hipp? Om inte - gör det HÄR. Jag är ett stort fan av Tiffany - men så är vi ju nästan grannar... hehe Orkar ni inte se hela programmet - spola fram till 23.29 då kommer min idol!!!


Nu måste jag återgå - men jag hinner nog blogga lite till idag under fikan!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Ha en bra dag på jobbet, ska kika på din idol sen :)
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...