4 januari 2011

Julbilder

Lite snö..

Vackert med solen och snön

Tror jag ska göra en ny header av denna bild.


God Jul!

Simon fick gå upp på förrådstaket och skotta lite.

Julafton - härlig mat!

Kusinerna - Wille, Amelie och Maja

Tomten kom!

Man kan inte se vem det är

Han fick en pall att sätta sig på

Wille är lite rädd, men ett paket vågar han hämta

Hejdå tomten, vi ses nästa år!

Konstigt foto... fräckt ändå!

Julklappsöppning i full gång!

Wille fick hockeyspel - mest spelade vi vuxna.. hehe

Piratkläderna gick också hem - Wille poserar!


Tack alla för en lugn och skön jul - det blev bra ändå till slut - fast vi inte firade där vi planerat pga snön.
Foton från nyår kommer!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...