27 januari 2011

Aj aj aj



Jo, vilken härligt underbar träningsvärk jag har idag :o) - det känns verkligen att jag motionerade igår. Skönt! Idag blir det ingen direkt motion, utan jobba och med Maja på ridningen. Men på ridningen ska jag inte anstränga mig FÖR mycket ;)

I morse fick jag punktering på ett bildäck... Hur kul är det på en skala? Som tur är så hände det när jag körde in på Majas skola så bilen står där snyggt parkerad och inväntar Staffan.. Fick snabbt ringa in min kollega som också bor i S-torp som kom och hämtade mig. Ikväll får han dessutom äran av att skjutsa mig hem :).


Men.. jag skulle ha uträttat en massa ärenden på lunchen. Nu får jag snällt sitta ner och ta det lugnt. Å andra sidan kanske det är just det jag behöver idag!

På lördag kommer Rambo, vi längtar!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Oh äntligen får ni ert lilla troll :) Förstår att ni längtar !!!
    Typiskt med punka då när man ska göra en massa ärenden...
    Men tur att du har en snäll som skjutsar :o)
    kram på dig och ha en fin Torsdag!

    SvaraRadera
  2. Aldrig fått punktering, vet nog inte heller hur man gör heller så jag skulle lämna bilen på plats.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Konstigt, vi fick också punka i går kväll när vi lämnat Niklas på skolan i Vollsjö, mitt ute på landet. Blääää. Nu står bilen i garaget tills vi orkar byta däck.
    Lotta

    SvaraRadera
  4. jobbigt läge med punktering...
    vem är rambo ?

    ha det bäst !
    kramingrab

    SvaraRadera
  5. Nej fy för punktering, Vilken tur i oturen att det hände precis där så du kunde lämna bilen...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...