16 januari 2011

21.15

Nope, ännu inget :) Men faran är inte över än. Skulle inte förvåna mig om vi får det mitt i natten när man är som tröttast.. Jag har ställt en spann brevid Majas säng och jag har en brevid min som fungerar som skydd till mig, Staffan & Wille. Mest för att vara på den säkra sidan. Usch jag vill inte............................

Äntligen har lugnet lagt sig i Angel´s hus. Dessutom är trappen färdigmålad!!! Det har min darling make sett till :) Jag är så himla glad :). Om en dag eller två ska trappmattorna sättas dit, en spegel ska upp, tre tavelhyllor ska upp och på plats ska även foton. Jippey!

Nu ska jag luta huvudet bakåt...
Kram och god natt!

4 kommentarer:

  1. Godnatt, hoppas natten blir lugn! Kram

    SvaraRadera
  2. Gonatt på dej oxå! Jag ska krypa ner nu...Kramiz på dej..:)

    SvaraRadera
  3. Åhh vad härligt det åter med renovering... jag hoppas jag ska komma igång med mitt snart!
    Hoppas du har en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...