1 juli 2010

Här kommer dom!

Jag har nu valt att lägga ut lite bilder från festen här på min blogg. Dock har jag tagit med dom foton som jag "vågar visa" hehe
Välkomstbubbel
Glada vänner!
Fina!
Lite chips till bubbel är aldrig fel

också jätteglada!

Mat hämtad från Kiels Kök - jättegott!

Mat & vin :o)

Min tärna! Brukar vinna när vi spelar kort...

Kär väninna som också är med och spelar kort!

Söt som socker!

Väldigt glada!

Rökpaus

Samtal pågår :o)

Hej - hej!

Glada tjejer!

Gott med vin!

Mat, mat, mat

Tomas håller tal

Glad make och vän

3:e deltagaren i våra spelkvällar - också sockersöt!

Min kära väninna som jag känt sedan jag gick i femman..
(Eh, det är ju inte sååå himla länge sedan..)


Tessan håller tal!

Tomas fixade musiken vi ville ha!

Rock!


Snyggo!

Dansas!
Nu har Sussi tagit över musiken

Paus!

Prat prata prata

Troligtvis spelas Toto!

Hårdrock!

Igen.

Härliga vänner!

Kramgoa!
Hårdrock igen och igen!
Fantastiskt roligt! Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Oj, det kändes nästan som om jag också var med på festen - kul med alla bilder..;)!

    Det börjar kl 10 på lördag.

    kram therese

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!!

    Har du och din man firat 10årig bröllpsdag?
    Därför ni haft fest?

    Vicki

    SvaraRadera
  3. Grattis på brillopsdagen!
    Vad kul att "träffa" gamla godingar! Om än bara på bild!
    Kram kram
    önskar dig o familjen en lång, skön sommar!

    SvaraRadera
  4. Från Misan glömde jag ju skrivà! Hahaha

    SvaraRadera
  5. Hej Misan!
    Tänk, jag gissade faktitiskt att det var du :o).
    Tack - hoppas du och din kära familj också får det härligt hela sommaren!!

    ps. Var på stranden med Tessan ihelgen... hahahahahaha ds

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...