1 juni 2010

Paus


Bra program på TV tycker jag om. Idag har jag sett några stycken. Äntligen Hemma, The Good Wife och nu Cougar Town.


Guud som jag älskar den humorn. Jag blir så himla glad av alla snabba repliker och snygga människor. Det piggar verkligen upp en vardagkväll. Är det någon mer än jag som tittar på det?

Man skull kunna tro att jag inte gjort annat än kollat TV ikväll, men det har jag. Ganska mycket till och med *nöjd*.
Förberett listor, tvättat, sorterat tvätt, kollat in Tupperwarekatalogen (9 juni kära vänner är det dags - vill du komma så hör av dig!), plockat undan på ovanvåningen, mysat och pysat med barnen, gjort rent till Plutten (hrm... Majas nya guldhamster, )ätit middag, plockat undan och diskat, tonat håret och inte att förglömma - rensat avloppet i duschen (fy, nu förstår jag varför jag knappt har något hår på huvudet... Det hår jag har kvar har numera inte några synliga gråa hår wieee jag älskar hårtoning!) Jag vet jag är så förba-at präktig - och jag älskar det och tycker om att skryta om det.

Jepp - I´m satisfied & ett gott skratt förlänger livet!

Dagens besvikelse: Det är inget SPA vi ska till på vår miniresa.
Dagens det gör inget: Vi bor mitt i Lübeck här ska drickas vin och fönstershoppas (vem har råd att handla utanför Sveriges gränser med vår krona?) Plus att det är ett 5-stjärnigt hotell - kanske lyx?!

God natt sov gott!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Blir säkert något litet kul :) och kronan är lite bättre nu än innan :P Får vara glad för det lilla.
    Skönt att komma iväg lite :D Vill med hitta på något med min darling på tuman hand :)
    Ha en fin dag!
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...