2 juni 2010

Bildspel

Motion tisdag:
Lunchpromenad 25 minuter
Plankan 3x1 minuter på knä.

(skall göras två gånger om dagen och när det är lätt, så ändras plankan till svårare alternativ. Allt för att mina inre bukmuskler ska vakna till liv igen efter graviditeten. Hittade en bra artikel på Aftonbladet faktiskt.)
Eh, jorå - helt normala... På Jensens Böfhus på min födelsedag.
Grillfest och avslutning på dagis. Här i full gång med att sjunga!

Så kära barn som sjöng så fint för oss föräldrar.

Wille och allvarlig mamma.

Lördagsmys under Melodifestivalen. Dom orkade inte vara vakna så länge. Sova soffa är urskönt!

Sköthästen PeterPan blir omhändertagen av Maja.

Rykta, rykta och rykta. Härligt att vara i stallet.


Onsdag idag och snart ska jag iväg på lunchen och handla Root Lifter till håret. Jag väntade för länge med att boka klipptid och nu dröjer det läänge innan jag får fason på håret igen. Därför provar jag alla medel jag kan. Igår tonade jag det och i dag köper jag produkter som gör att jag får mer volym.. suck.. Dessa I-lands problem ;o)

Go midda´!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...