7 april 2010

Majas nya rum

Majas nya rum är väldigt färgglatt :O). Inga vita väggar här inte. För oss "lite äldre" så skär sig den rosa-lila-färgen med alla röda saker Maja har. Men tro mig; man vänjer sig!
Flera gånger nu har Maja berättat att hon är supernöjd med sitt rum och alla hennes kompisar är avundsjuka ;o).
Matilda och Maja på rummet.

Maja har fått ta över vår miniTV som sitter på väggen.
Men än är den inte inkopplad till Maja stora förtret.

Här är hörnan som kompisarna är mest avundsjuka på. Det är hennes "Build-a-bear" hörna där dom fått en egen "garderob" till kläderna. Tack mamma för din idé - den gick hem med buller och bång!


Skrivbordet kanske ni känner igen. Jag köpte denna på loppis förra sommaren. Den var då brun... Nu är den vit och fin och Maja har den som skrivbord. Här är kompisarna också avundsjuka för att man kan fälla upp bordet och låsa.... wow.

Nu har jag varit hos mormor och ätit lunch - mums. Jag är proppmätt och får nog ta mig en promenad i eftermiddag på fikat...

Solen strålar och jag med den!
Kram Eva



4 kommentarer:

  1. Jisses så fint Maja har fått på sitt rum;o)))...
    Ja visst mår man gottis nu när solen e framme....Underbart...Ha en underbar fortsatt vecka

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken färgklick!! Den där garderobslösningen till b-a-b törs jag inte visa Filippa... Hon har dock just fått en "lösning" till alla sina b-a-b:ar, hon har lovat att inte köpa fler än de 5 hon har nu...;)!
    Sköt om dina axlar!!
    kram Therese

    SvaraRadera
  3. Åhh vad mysigt :) Jag gillar mycket färg :)
    Tycker det är härligt!

    SvaraRadera
  4. Grattis till ditt nya rum Maja!!
    Bra val, man blir ju bara glad av o komma in i rummet, förstår om vännerna är avis.
    Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...