17 september 2009

Uppfart

Ta-da!!
Dom har faktiskt gjort ett superbra jobb denna gång (vågar väl inget annat, för fru Angel ringer direkt :-)...) Kanterna är väldigt snygga och inte så slarvigt som förra gången. Det var nog bäst för dom att göra det ordentligt, det har kostat lite det här kalaset... För dom alltså!
Otroligt skönt med en asfalterad uppfart. Inte en massa stenar som det växer ogräs genom. Jag fick min beskärda del i ogräs på uppfart i vårt förra hus.. Herregud, där kunde vi rensa ogräs varje dag utan att det syntes. Så gissa om vi jobbade extra mycket inför visningarna vi hade när vi skulle sälja.. Köparna är nog inte lika glada idag. Kör förbi ganska ofta, och jösses vilken djungel!!

Plus att Wille cyklar för fullt på uppfarten istället för mitt i gatan. Känns tryggare.

Ridning idag!

Djungelkram Eva







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...