16 september 2009


Jag är så trött så trött så trött. Om jag lägger mig ner i soffan somnar jag direkt. Det var riktigt skönt med ett kvällspass BodyPump, det gjorde inte så fasikens ont utan kändes skönt på något sätt.
Nu har jag bestämt mig för att träna BP söndagar och onsdagar och däremellan promenera och jogga litta. Känns skönt att styrkan har börjat komma tillbaka.

Just nu kliar det så f-n i näsan och jag bävar för att det är min tur nu med förkylning. Vill inte, har inte tid, har inte lust och vill inte..

Alltså, jag måste lägga mig ner.

Sov Gott!

Gottkram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...