1 september 2009

Solig tisdag

Idag ska det bli varmt säger dom. Men, det blåser ju som vanligt - så det svalkar säkert ganska så bra. Sen hur varmt det blir, det får vi allt se.
Tisdag idag och konstigt nog träning för min del. Känner inte för det, men måste iväg som ni vet.


Har suttit och kollat runt lite för att få mer information om den nya influensan och hittade himla bra på www.1177.se Visst inte ens att dom hade en websida. Läs gärna där om ni undrar över något!

Fler bra sajter är:

www.krisinformation.se
www.skane.se
www.socialstyrelsen.se

Nä, dags att återgå till jobbet - knäckemackan är uppäten ;o) Det mesta ligger i tangentbordet he he... Dags att städa också..

Knäcke-kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...