31 augusti 2009

Ryggen..

Ja, jag vet alltså inte varför. Men ikväll är ryggen hemsk. Det gör infernaliskt ont i ryggen och så strålar det fram i låret. Jag har suttit och masserat in tigerbalsam på låret så att det nästan blöder i handen och tårarna rinner. Det gör asont och är samtidigt jätteskönt. Jag har gjort alla ryggövningar jag ska och så har jag proppat i mig Ipren. Förhoppningsvis kan jag sova inatt...

Min förklaring till varför jag har ont är att jag har suttit på föräldrarmöte i obekväma stolar i två timmar. Det klarar jag inte... Jag bävar därför för onsdag för då ska jag till hufvudstaden för möte hela dagen och kommer inte hem förrän sent. Där blir det mycket sitta! Fy f-n.


Jag kan absolut inte hoppa över träningen i morgon. Det är snarare så att jag bör lägga in ytterligare ett pass BP i veckan för styrkans skull. Jogging är ju inte så där "superbra" för ryggen... Det är nästan så att jag har bestämt mig. Det enda som håller mig tillbaka är att jag då måste lösa in ett årskort på autogiro och jag binder mig för ett år.. Det har jag gjort en gång innan och då var jag där och tränade 5 gånger. Eh, det var DYRA 5 gånger kan jag berätta..



Köket är avbockat, men bara hälften är uppe på ovanvåningen. Tungt.. :o( Resten i morgon.



Nä, bäst att gå och knyta sig. Det är en helt vanlig hård arbetsdag i morgon och som sagt träning på kvällen.



Än vet jag inte om jag har jobbet kvar.... bara tiden kan berätta.
Rygg-kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...