9 januari 2024

Nyår

 


Gillar denna bild.
En bild från nyårsafton med godaste vänner.
En nyårsafton som blev lugn, mysig, rolig, spännande och bäst!

Vi gillar inte stökiga nyårsaftnar längre. Det har vi i och för sig inte gjort på många år. Vi brukar fira med just L&T och det har vi gjort i över 20 år. Någon gång då och då har det blivit annat så klart, men det "normala" är att vi ses och firar ihop. 

Nu för tiden ser det lite annorlunda ut. Förr var alla barnen alltid med, nu har dom ett eget liv (som jag är så glad för att dom har 💕) Nu är barnen med ibland.
När andan faller på och då njuter man lite extra. 

Nu kör vi 2024 och håller tummarna för fred och frid.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...