12 januari 2024

Bästa dagen

 


Idag är bästa dagen på veckan!
Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla andra också. Det är en enkelhet över dagen liksom. Man vet vad som väntar.

Det som väntar i helgen är en lunch med mina kusiner som är hemma från Schweiz över helgen.
Det ska bli mysigt att sitta och snacka lite. 

Obokat
För övrigt har vi en lugn januari med obokade helger och jag slappnar av.
Jag äter inget godis eller chips utan vilar även magen. Jag behöver gå ner i vikt.  
Jag har en mycket ohälsosam storlek på mage och den måsta ner lite. Dom inre organen mår icke bra. Det är dock inte det lättaste i klimakteriet märker jag. Allt man gör tar tre gånger så lång tid. Ja, nästan allt - för att gå upp i vikt går jäkligt fort utan att man ens anstränger sig 😘😁

Vi försöker sälja vår lägenhet, så inför varje helg så undrar man "ska det anmäla sig någon till visningen" och man går på tå för att veta om jag ska städa eller inte... 

Men, nu kör vi fredag!
Kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...