6 oktober 2023

Ändå lite mysigt, även om det är tidigt..

På något sätt blir jag ändå glad.
Även om det är tidigt, så är det mysigt att längta lite till julen.
Framför allt som jag bara har längtat efter julen dom senaste 5-6 åren.

Det är fortfarande en ny känsla - och jag gillar den!


Fin dukning - nästan synd vi inte har julen hos oss.


Fast vi är för många för det.
Kanske om det varit en liten jul med bara lilla familjen.



Härlig inspiration från IKEA är dessa bilder. 
Jag njuter lite :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...