9 september 2022

Champagne & nackspärr

 

 
Mmm vilken fantastisk doft!

Naprapaten
I onsdags var jag hos naprapat-Lotta för att fixa till mig. Går en gång i kvartalet för att jag belastar mig snett och för att jag biter ihop käkarna och för att jag inte ska ha ont. En räddare verkligen. 

Denna gång fick jag en behandlingsreaktion på natten och det blev en nackspärr. Alltså fy fan... 

Världens bästa Lotta tog emot mig vid lunchtid och rättade till och så skulle jag ta liniment och ha halsduk på mig. Idag fredag känns det faktiskt mycket bättre.

Inte helt bra, men inte dåligt heller. Tack och lov!

Ikväll blir det fredagsmys med familjen inkl. dotter. Maja lagar middagen och jag ska dricka bubbel. Det är ju fredag!

Började faktiskt redan i morse 🙈 med att tvätta händerna i champagne. Se bild ovan. Fniss..

För övrigt är det val på söndag!
Har aldrig tvekat och denna gång är jag 1000% säker. Det får inte fortsätta som det har gjort dom senaste 8 åren. INGET har ju blivit bättre... så på med finkläderna på söndag och så röstar jag blått. Självklart!

💙

Trevlig helg!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...