25 augusti 2022

Hemma

 


Foto från vår omgivning nu när vi flyttat inom kommunen.
Här är det fint!




Det ligger vackert vid dammar och motionsslingor.


Hej! 💗
Huset är lämnat och lägenheten är i ordning och vi trivs som fisken i vattnet. Vilket bra beslut vi tog att sälja huset och flytta till mindre lägenhet. Det är ju underbart skönt! Här har vi nu bott i 7 veckor. Tiden går fort...

Mer tid för annat än att renovera och hålla ordning i trädgård, rensa uppfarten, klippa häckar och vattna. Vi har två små mysiga balkonger. Vi sitter och hänger på den ena och den andra så grillar vi. Perfekt! Vill vi känna gräset mellan tårna så går vi 150m ner till dammarna och det fina ni kan se ovan. Här kan man ha kalas, picknick eller bara spela kubb och hänga.

Det är dock oerhört varmt i lägenheten. Men, vi har AC och det är ju inte speciellt varmt dom andra 10 månaderna 😊

Semestern är slut och jag har jobbat snart tre veckor. Tur inte sommaren är slut!


Kram Eva



Vår "hängbalkong". 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...