31 mars 2022

Svårt det här



Att sälja hus

Mäklare
Steg ett att välja mäklare är verkligen inte lätt. Jag tycker ju om alla jag träffar. Nja, kanske inte alla. När man gått på flera visningar, så märker man snabbt vilken mäklar man INTE vill ha...

Så är det ju.

Han/hon som inte engagerar sig alls, han/hon som inte ens är i lägenheten så att man kan ställa frågor direkt eller han/hon som inte har svart när man ställer frågor....

Men, nu tror jag att vi har hittat rätt. 
Ska ha ett andra möte bara så att jag kan få svar på frågor som uppstått. 

Jobbigt att man hittat en lägenhet man vill ha innan man sålt huset.. Men, den som betalar mest får den 😝 och i detta läge vi är i nu så slås vi mot 70plusare som nog har madrasserna fyllda. Är jag rädd för. 

Vi får se.

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...