21 februari 2022

Spel-lördag

 


Innan gästerna kom i lördags spelade jag gamla godingar
Så klart då Toto - mina favoriter!

Helgen går så fort

Jag förstår inte varför helgerna måste gå så himla fort. Otroligt alltså. I fredags var Maja hemma och vi hade fredagsmys, så härligt 💗. När familjen är samlad känner jag mig hel.. 

I lördags eftermiddag kom sedan ena svägerskan med familj och vi hade bubbel & speldag, gjorde avbrott för middag och Mello och sedan spel igen. Otroligt roligt och tiden fullkomligt springer iväg. Maja anslöt på kvällen. Nästa gång får vi träffas 12. Annars hinner vi ju inget. Fast inte ens en veckas semester ihop är tillräckligt, så några timmar hit och dit spelar nog ingen roll -vi blir aldrig nöjda ändå... 😄.

Igår var både jag och Staffan helt slut i huvudet. Orkade ingenting. Ingen promenad, ingen veckohandling, ingen ordentlig middag - ingenting. Vi bara låg på soffan och slöade och somnade lite mellan varven. Kanske kropp och knopp behövde det? Troligtvis. Men, idag ångrar jag mig lite. Jag skulle gått ut när det var soool! När jag skulle tvinga mig ut runt kvarteret så var det snöblandat regn och blåst från sidan. Inte alls skönt.

Nu är det måndag igen och hos oss är det Sportlov! Fast inte för mig nä. 

Ha en bra dag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...