15 februari 2022

HjÀrtat



💗
Fick en underbar bukett med blommor av mitt hjÀrta!


Den hÀr buketten kommer stÄ lÀnge!
Man kan plocka godbitar frÄn den hela tiden.
Dekorera dukningar mm. 

 

HjÀrtedagen!
Till Staffan hade jag köpt ett zest-jÀrn. NÄgot jag tycker han har saknat i köket. Det gÄr Àven bra att anvÀnda till ost mm. Ett riktigt fint. Du hittar det hÀr.

Maja & Tintin fick lite hjĂ€rtegodis och ett presentkort i mataffĂ€ren. SĂ„ kan dom köpa sig en god middag 💗. Wille fick ocksĂ„ lite hjĂ€rtegodis och en swish 😏. Det Ă€r ju mest tanken som rĂ€knas och det Ă€r inte varje Ă„r vi ger nĂ„got. Men i Ă„r ville vi gĂ€rna. Det lilla kan ge det stora.

För övrigt Àr det en vanlig tisdag idag och det blir gymmet ikvÀll. Men först en hel dags arbete som vanligt. Ett arbete jag trivs ypperligt pÄ!

Ha en bra dag!
Kram Eva




ZestjÀrnet som Staffan fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det Àr jÀtteroligt att lÀsa!
Kom gÀrna förbi fler gÄnger och passa pÄ att skriva en liten kommentar dÄ ocksÄ :).

Varma kramar frÄn Eva

BĂ€sta dagen

  Idag Ă€r bĂ€sta dagen pĂ„ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕SjĂ€lv kĂ€nner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gĂ€ller alla a...