2 februari 2022

En spännande helg är bokad

 


Det oförklarliga
Det har vi bokat in. Jag och tre väninnor. En väninna som jag känner extremt väl, en väninna jag har känt bara något år och en väninnan jag egentligen inte känner 😊. Bara det kan vara spännande ha ha ha.

Vi ska bo på Kronovalls Vinslott.
Vi ska ta en långpromenad, äta gott och dricka gott, bo på slott, bubbla en massa och dessutom få vara med om "Det oförklarliga" med Anthony Charles. 

Sveriges främste mentalist, tankeläsare och manipulatör.

...så, det man nu tänker på är.. låt oss nu hålla oss friska...

Kram Eva 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...