8 februari 2022

Bokat

 

 
Vårt älskade Karrebaeksminde.
Bild lånad från nätet. Har en miljon bilder själv dock..

I fjor vågade vi inte riktigt boka vårt "andra semesterhem" Karrebaeksminde. Som familj har vi varit där i princip varje sommar under 23 år (ibland även off season) och jag själv har varit där sedan jag var barn när jag åkte dit med mina föräldrar. 

Men som sagt, förra året vågad vi inte boka. Man hade inte så generösa avbokningsmöjligheter så vi ville inte chansa helt enkelt. Lite ont i hjärtat gjorde det allt. 

Nu har vi bokat en vecka!
Man ska ju inte längta livet ur sig, men som jag längtar dit....

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...