11 januari 2022

Nya lampor

En mellandag var jag och Staffan ute och körde.
Hamnade av en händelse.. på Mio.
Ja, okej.. vi hade sett att det var rea på lampor..
😊



Vi var där lääänge.. Varför är det så svårt att ta vissa beslut?
Det bör ju vara enkelt att köpa två lampor till vardagsrummet.

Men, nä - det tog sin lilla tid och vi velade fram och tillbaka.
Till slut blev det dessa finingar. Man kan inte se det så tydligt på bilderna - men det är en grå fot.

Sen kom nästa problem hahaha .- att hitta rätt glödlampa med rätt styrka.
Ja.. jag var inom affären kan man säga och botaniserade bland alla glödlampor. Det är en hel värld där ute. Jag som "gammal" tänker ju fortfarande i Watt.

Men, det blev bra till slut. Att dom dessutom kostade 149:-/st är ju som hittat!!

Tisdag och jag borde träna. Det får bli en powerwalk efter jobbet. 
Har inte kommit in i mitt gymmande och inte heller i mina träningspass. Första steget är att kolla in det nya schemat. Först då får jag ta och planera träningsveckan.

Sen kan jag också skylla på att min vän och tillika PT har semester.. Så jag kan vänta några dagar till ;)


Kämpa på där ute!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...