8 november 2021

Vackert

 


När man är på Mobilia i Malmö så kan man inte låta bli att köpa sig en fantastisk bukett med blommor.

Visst är dessa vackra?




Står perfekt i vasen på hallbyrån. Det blir en dubbel-bukett tack vare spegeln. Den fina vasen är en av alla fantastiska presenter jag fick när jag fyllde 50 i våras. Som gjord för en bukett snittblommor. Visst?!



Från min och Willes promenad i helgen.
Vackert ljus!

I helgen har vi pysslat och pusslat med tid och fixat och trixat. Det är skönt med sådana helger. 

Vi var på kyrkogården så klart hos mina föräldrar och mormor och morfar. Det var därför vi körde inom Mobilia, där köpte vi deras fina buketter också. 


Vi städade hallen och det nya badrummet på ovanvåningen - hurra!! Det är nästan helt klart. Foto kommer! 

På lördagskvällen var vi i grannbyn och hälsade på Malin och Fredde och åt utsökta hamburgare och en massa annat gott. Himla trevligt!



Mamma och pappa

Söndagen gick åt till att hösta, kasta blommor, ställa in utemöblerna, åka till tippen, handla mat, laga mat, promenera, hämta bil, panta en jäkla massa burkar, äta middag, somna soffa...


....och nu är det måndag igen!
Stor kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...