10 november 2021

Mörkt..

 


Hej!

Hoppas allt är bra med dig.

Kanske du har samma problem som jag just nu?
November. Mörkt. Ohyggligt trött alltid. Vaknar lika trött som när jag lade mig. 

Kan inte nog tala om hur mycket jag längtar till advent när det blir i alla fall lite ljusare ute tack vare alla adventsstakar och ljusslingor mm. OM det mot förmodan även kommer lite snö, så lyser det också upp.

Vad gör man då?
Tja.. vet inte.. Jag tränar. Fast även det tar emot. Men jag gör det. För jag vet att jag mår bäst av det. Dessutom börjar jag varje morgon med stretch på yogamattan och en god kopp kaffe. På lunchen försöker jag komma utomhus och andas frisk luft och få lite dagsljus.

Sen sover jag :) och sover lite till. 

Hjälper det då?
Nä.. hahahaha men jag vet ju att jag inte är ensam. Jag vet också att det går över.

Ha en skön onsdagskväll för det ska jag ha.

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...