15 oktober 2021

Fått knas på grönt

 


 Hej hallå!

Jag har bestämt mig för att ha mörkt grönt i badrummet på bottenvåningen. Än så länge har jag lyckats hitta ett duschdraperi som föll mig i smaken och som har rätt grön nyans. Jag lär få asa med mig duschdraperiet när jag ska på jakt efter matta och handdukar, men det kan det vara värt 😂

Nu har jag fått lite knas på att allt ska vara i den gröna färgen hahaha, så när jag såg ett mobilskal i rätt nyans så var jag bara tvungen att beställa det 😆.

Titta vad fint! Visst?

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...