I måndags var det den 9 augusti. För ett år sedan somnade min lilla mamma in till tonerna av sin favorit Lionel Richi med sin hand i min.
Tänk att det gått ett helt år redan. Ofattbart. Tiden fortsätter ticka trots att man har stor sorg.
Jösses som jag saknar min mamma. Jag saknar att ringa henne och be om råd. Jag saknar att prata med henne och att krama henne.
Jag saknar min mamma 💗
Ta hand om dig! Kram Eva |
Kommentarer
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).
Varma kramar från Eva