29 juni 2020

Helgrapport!





Favoritdrinken - Cava Aperol 
Såå läskande och sååå god!


Det blev träning med "magdödaren" i helgen...



Familjen

Fredag kväll...
...... och vi cyklade ner till Gästiset efter jobbet. Käkade en tuppburgare, drack ett glas Brut och njöt med familjen. 
Dock hiskeligt svettigt, så när vi kom hem var det som om någon slog en i huvudet. 

Helt slut!
Men, det gör ju inget - det var ju fredag.

Lördag morgon....
....... jag och Staffan började med en pw i solen. Meh.. så svettigt redan tidigt. 
Körde sedan till Rusta och handlade loungemöbler plus "lull-lull".
Någon timme senare körde jag iväg igen och gjorde nya naglar. Helt stressad var jag när jag sprang in (försenad) och satte mig i stolen och hälsade fint på alla... hahahaha - såg inte att det var min svägerska Tove som satt i stolen bredvid... hahahaha.. 

Jag tittade, men jag såg inte..

Lördag eftermiddag.........
.......... körde jag, Staffan och Wille till våra käraste vänner i en annan kommun. Där sammanstrålande vi med resten av "familjen" - dom två andra familjerna och hade en härlig eftermiddag och kväll med plock, Prosecco, Cava Aperol, Hugo, mat, bad för barnen, skitsnack och mycket skratt.

Som en lisa för själen!


Söndag morgon.......
.......... började jag och Staffan med en lång pw och fortsatte med stryketräning på trädäcket innehållande bland annat magdödaren (se bild). Mmmm, det känns i hela kroppen idag kan jag säga. 

Därefter spenderade jag 5 timmar med mamma. Fixa i lägenheten, köra en sväng med henne och tog en kaffe i vår trädgård, körde förbi boendet vi ska söka till och tittade hur det såg ut på utsidan och där kunde man även se trädgården och det fina växthuset.. Sedan körde vi hem igen och jag fick handlat och donat till henne.

Söndagen och helgen avslutades med städning... :( - av hus och hem. Tråkigt men välbehövligt!


Nu är det måndag........
........ och ikväll är det jogg + bodybalance som gäller. 


Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...