13 november 2019

Korkat

Har hittat en bra korg att förvara alla vin- och bubbelkorkar i.
Nu fyller vi upp!



Hej!

Redan onsdag.. eh...hur?

Denna vecka visste jag skulle bli körig och jobbig. Så himla jobbig har den dock inte varit än... Det är ju skönt. Var med mamma på röntgen i måndags förmiddag och på fredag är det dags igen. Annan röntgen och hårtvätt innan och efter. Ytterligare en röntgen ska sedan genomgås men till det har jag/vi inte fått kallelse än. Får väl ringa och jaga.....

Andra problem som ska lösas håller jag på med. När jag tycker jag har landat bra och hittat olika lösningar, så ställs jag inför nya problem. Med problem kommer oro.

Vet att som anhörig måste man ta hand om sig själv också.
Det gör jag. Så mycket jag bara kan.

Ikväll onsdag har jag inget direkt inplanerat.
Vill träna, så vi får se hur jag känner mig ikväll. Det fungerar ju bra att ta en powerwalk på löpbandet hemma. Då tar det inte så lång tid. Kanske få tag på en podd jag gillar och träna hårt så svetten lackar och samtidigt lyssna på podd - det låter som en bra aktivitet tycker jag.

Idag när vi kommer hem så är det dessutom nystädat - guuud vilken fantastiskt lyx!

Maja ska laga maten ikväll, så ungdomarna är hemma :o).

Ha en härlig onsdag!
Kram Eva

ps. Såg Downton Abbey-filmen i söndags med mamma. Maj gadd som jag älskar denna serie och jisses så bra filmen var. Den kommer jag se många gånger till. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...