14 november 2019

Hål i väggen

Vill ha.......

Hej!
Jag önskar mig en sådan här tegelvägg med plats för 16 bubbelflaskor
(ja, vin fungerar också) och ett litet stallfönster..

Kan bara inte komma på var jag ska ha denna vägg. 
Någon föreslår väggen mellan kök och vardagsrum.

Men måste jag då ta hela väggen, eller kan man ta en bit bara? Jag kan tyvärr inte hitta en vägg att ha det på just nu och det retar mig. Blev helt såld på hur snyggt det är. I och för sig har jag inte pratat med Staffan än om det. Tänk om han har en lösning :o). 

Tror jag ska fråga ikväll.

På tal om ikväll.
Det blir ingen bodypump ikväll som det brukar på torsdagar. Den är inställd och jag känner inte för att träna något annat just nu. Inte på plats i alla fall. Vill varken U-crossa, spinna, aerobica eller gymma - så jag får väl stanna hemma då...

Löpbandet kanske blir min räddning. Det blev det inte igår, igår blev det en rask och lång promenad i mörkret med Wille och Staffan. Riktigt mysigt faktiskt. 



Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...