17 oktober 2019

Vingar till låns




Hej!
Ibland så blir det bara rätt. I somras när vi var i Sölvesborg hos min äldsta kompis
Marie så gjorde vi en utflykt till mina barndoms somrar i Krokås och Hörvik.

I Hörvik finns Ingeborg (svensk design) Se här.
Malin har sin studio här på sommaren. Jättefina saker och mysig studio.
Se hennes hemsida för alla fina saker.

Flera gånger gick jag fram och drog i gympapåsen ni ser på bild.
Äsch, tänkte jag - vad ska jag med den till. Men, det slutade med att jag köpte den.
Den kallade på mig..

Sedan den dagen har jag använt min fina gympapåse varje dag.
Inte en dag att den lämnar min sida (rygg). 

Tycker den passa mig lite extra bra med tanke på mitt efternamn Angel.
Den är helt enkelt min :o)

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...