19 september 2019

Sol + rosor = Solrosor


Igår kom Maja hem med ett fång solrosor till mig.
Det var längesedan jag hade solrosor hemma och inser att
det är ju jättefint!!


Fick letat upp en gammal bringare i skåpet som är tillräckligt hög,
så blev det så här fint på skåpet :o). Fint va?

Nu är frågan om man ens vill ha saft i bringaren mer ha ha ha -
kanske bäst att låta den förbli en vas. Höga blommor kan man säkert
alltid hitta.

Just dessa solrosor finns för självplock i min kommun.
Fast jag har själv aldrig orkat ta mig dit för att plocka, men det gjorde Maja.
Tur för mig!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...