5 april 2019

Är det av intresse tro?


Bilden kan innehålla: 2 personer, inklusive Eva Angel, personer som ler, personer som står, personer som sitter och inomhus
Jag & min fina mamma.
Här är vi på väg och ska fira Majas 18-års dag med
40 personer hemma och full fest :o)


Här har jag inte varit på länge.
Tror dock ingen har saknat mig, för jag bloggar ju mest för mig själv.

Vet inte om jag vill blogga.
Ibland har jag tid,  ibland har jag bara tid att läsa andras bloggar.

Hur ska man prioritera?
Ja, det får nog framtiden utvisa.


Bilden kan innehålla: katt
Ja, hur ska man prioritera tänker katten Laban.
Här ser han helt förvånad och oförstående ut :o)


Just nu är det full rulle med att få mamma på plats i hennes nya fina lägenhet.
Snart får vi nycklar och kan börja måla och fixa.
kommer att bli såå fint!

Här tror jag mamma kommer trivas jättebra!
Hon flyttar inte så långt, bara två våningar upp i huset, så alla trevliga grannar är ju kvar!



Bilden kan innehålla: 1 person, står
Wille tränar med tränaren :o)


Wille tränar på med sin fotboll och taekwondo.
Maja tränar Riverton två dagar i veckan och jobbar på helgerna.

Bilden kan innehålla: 1 person, solglasögon och närbild
En fånig bild på mig från Instagram hehehehe

Nu ska jag ta en kopp kaffe i soooolen!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...