31 januari 2019

Kallt och brasa

Bild från min vy från löpbandet igår


Kallt
Usch, idag tycker jag det är kallt. Kallt ända in i märgen så att säga. Fingrarna känns stelfrusna över tangentbordet och jag är lite "ruggig". Men, arbetsdagen är snart slut och då ska jag byta om till träningskläder och ta mig till gymmet och dra igenom ett Bodypump-pass. Med mig har jag Maja - whohoo - ska bli kul!

Dessutom blir vi hämtade av instruktören, så vi kan inte "smita" om vi tänkt den tanken ;)

Sen i kväll får det nog bli en brasa.
Tänk; Nytränad, nyduschad med mjukiskläder i soffan under filten. Mmmm, längtar faktiskt.

Ha en skön kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen pÃ¥ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...