13 december 2018

Tolfte & trettonde




Tolfte & trettonde

Minnet...
I morse märkte jag att jag missat att ta mitt paket för dag 12 ...hur? Ja, jag vet inte. Bråttom på morgonen kanske... Men det gjorde ju inget, för då fick jag öppna två paket idag :o)

Älskar min kalender från Rituals!

Julkorten är beställda.
Almanackorna lika så.
Puh, nu kan jag bocka av det också.

Nästa steg är att skriva alla julkorten :o) fast det tycker jag är kul!
Nästan alla julklappar är beställda/köpta. Har några enstaka kvar som jag tänkte försöka handla i helgen om jag hinner.

Jag har påbörjat inpackning, men fasiken - barnen är ju hemma på kvällarna och jag vill breda ut mig ordentligt i köket och packa in..

Får se om jag får en lucka på det också i helgen - annars låser jag in barnen helt enkelt... hahaha

Hur jag ska duka julbordet är jag nog klar med också. Även det ska jag klargöra i helgen. Provduka lite kanske.. Mamma kommer, så kanske hon kan ge mig råd när jag håller på. Vi får se!

Vad som fanns i paketen?


En ansiktsmask och en liten mascara!
Här ska maskas ikväll :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...