5 december 2018

Draghjälp


Igår fick jag draghjälp till träningen. Behövs ibland. Jag har alltid lite svårare att komma iväg när det är så mörkt och dystert ute. Jag skrev helt enkelt till Li (bäst träningsvännen man kan ha tillika instruktör) och frågade om hon skulle ner och träna ett pass på gymmet.
  Där och då bestämde sig Li för att göra det, och sa ja :). Alltså kände jag att jag också skulle ta mig ner. Det är liite roligare om man är två.

Vi fick många goa skratt må jag säga. Skönt träningspass blev det. Känns rejält i ben, mage, rumpa och rygg idag. Det tackar jag för!

Frågan är om jag ska fråga henne om vi ska samköra ikväll... Ikväll leder hon Bodybalancen och om vi samåker kan jag inte smita.. Ja, vi får väl se!


God onsdag på er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...