30 november 2018

Vintergala & mat


Julfestdags
Ikväll ska jag på julfest med jobbet.
Vi ska på Vintergalan på Arenan och se ovan artister. Ska bli himla kul faktiskt. Innan dess ska vi äta julmat och umgås. Det ser jag verkligen fram emot.

I morgon är det en oplanerad lördag. 
Ja, sanning med modifikation för vi har väääldigt mycket som vi VILL göra. Frågan är vad det blir av det. Vilka godbitar ska vi välja ut tro?
     Först ska jag börja med träning i alla fall och därefter är jag nog mogen till att planera dagen.


Men först, kära du, håller vi fredag hela dagen.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...