7 november 2018

Vilken frilla & träningsdate

Igår var Wille och klippte sig.
Se så snygg frissan blev och så snygg min påg är!
❤️

Onsdag, hela dagen
Ikväll har jag en träningsdate med fina Malin. Det ska bli så kul att träffa dig igen och samtidigt träna. Det känns sååå bra att du är med, det var ju ett tag sedan (helt ofrivilligt).

Först tar vi en pw på löpbandet bredvid varandra så att vi kan snacka i en halvtimme, för sedan gå in i salen och köra en timmes bodybalance. 

Längtar!
❤️

Det vankas Göteborg.
Till helgen tar vi en snabbvisit till Götlaborg. Det är jag, maken, 2 svägerskor och 2 svågrar. Det ska shoppas, ätas och drickas lunch, shoppas lite till, ätas och drickas middag - och så ska vi umgås och njuta av vår lilla tripp.

Fast som sagt, ikväll är det först träning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...