2 november 2018

Lunchdate

Finaste pågen Wille

Sista dagen på höstlovet.
Jag och Wille körde till BurgerKing på lunchen och käkade lite. Vi har inte varit ledig och hittat på något speciellt med barnen detta lov. Maja jobbar och Wille var med kompis tre dagar. Både jag och Staffan jobbar för fullt också.
Man har ju inte hur många semesterdagar som helst....


Ibland tror jag folk har det - för hur kan man annars vara ledig alla lov...?
Alla kan väl inte vara lärare - eller?

Ja, ja - vi sparar semestern till jullovet!
❤️


Det är fredag och vi ska bara ha en skön fredag kväll och göra inget. Käka hemmagjord pizza (hamburgare på lunchen och pizza till middag - tur jag tränar....) och dricka lite gott vin och se på serier

I morgon ska vi hälsa på våra änglar på kyrkogården och tända lite ljus. På em kommer T&R och då ska vi ha en härlig helg ihop!

Men först firar vi fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...