9 oktober 2018

Servering


Piccadilly
Piccadilly


Piccadilly
Denna porslinsserie är jag lite smått förtjust i. Behöver byta ut vårt porslin faktiskt. I många år har vi haft gamla fina skålar och serveringsfat. Nu är jag lite trött på dessa och planerar att byta ut det successivt.

Det kan väl aldrig vara fel?


Nä, ombyte förnöjer ju heter det. Just nu är jag sugen på att köpa några skålar och någon ugnsfast form. Det är så snyggt och den gråa och rosa färgen passar till all vår övriga inredning som är i samma rosa och grå... Fantasilöst? Ja, kanske - men då bjuder jag på det!
Jag har ju även vitt och svart... hehehe.



Letar även efter ett stort fat att servera sallad mm på. Får se om Piccadilly även har det. Vet inte än - måste leta :o)

Ha en skön tisdag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...