12 oktober 2018

Prefect moment

Denna perfekta text hittade jag på ZBH´s sida.
Länk till hemsidan hittar du här.



Fredag igen
Den bästa dagen på hela veckan. Älskar fredagar.
Ja, jag tycker inte så illa om lördagar och söndagar heller längre.

Vi har "skalat" av så många måsten på helgerna. Det är så förbaskat skönt. Även om vi ofta har något trevligt inbokat på lördagskvällen så är det ändå underbart att inte ha något annat tvång.

Själv hade jag tänkt vakna sakta i morgon, men det ändrade jag nyligen hahaha.
Min vän Li undrade om vi skulle träna Bodypump ihop i morgon bitti och det händer så sällan vi tränar tillsammans. Oftast står Li på podiet och är instruktören - så att träna ihop är lite extra kul.
Dessutom ska jag få umgås med Li & co på kvällen också när vi ska hem till dom på date.

Vänner är livet!

Att träna tidigt på morgonen innebär att jag inte kan hälla i mig för mycket bubbel och vin ikväll när vi ska bort till ett par andra goda vänner på after work. Extra skönt är att det är i kvarteret bredvid, så i värsta fall kan vi krypa hem :0). Ska bli himla trevligt!

Nu tar jag tag i dom sista arbetstimmarna!

Ha det gött!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...