4 oktober 2018

Mörkerkörning




Mörkerkörning
Vi kör ju i mörker 6 månader om året i princip, så det gäller att kunna det också när man tar körkort. Så när är bästa tiden att prova för första gången? Jo, när inte så många andra är ute :)

Klockan 22.00 körde vi ut en sväng igår kväll. Det var lagom med trafik, så vi hann med både körning i byn, på landsväg och på motorväg. Nyttigt och bra! 

Det gjorde Maja galant!

Själv satt jag i myskläder med blött hår i en knorr och hade precis hunnit duscha efter ett hårt Bodystep-pass :) - snacka om kontraster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...