24 september 2018

Vilken smäll!

Redo för baskiluskerattack!

Jäklar vilken smäll vi vaknade av i morse!
Det åskade ja jäklar i mig så att hela huset gungade och katterna fick frispel :). Ja, ja - det var ju lika bra att gå upp. Okej, Staffans väckarklocka hade redan ringt ändå så.

Efter att dom svarta molnen gett sig av så tittade solen fram. Det blåser lite men det är i alla fall blå himmel och lite vita fluffiga moln. Bättre än kolsvart himmel....


❤️

Ingefärsshot
I lördags gjorde jag en sats Ingefärsshot. Allt för att få en liten extra injektion varje morgon och något som boostar immunförsvaret.

Flaskan till höger tog jag sedan med mig till T&R på kvällen när vi skulle på familjedate. 4 familjer som träffas fyra gånger om året. Ja, vi träffas många fler gånger, men kanske inte alla på samma gång mer än 4 gånger per år.

Det är jättemysigt!  

❤️
 
Nä, dags att jobba igen.

Ha det gott!

Kram Eva


Från i lördags. Lite bortfall av människor på fotot :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...