21 september 2018

Fredagens mindre bukett

I fredags köpte Staffan en jättestor fin bukett.
Detta är vad som är kvar. Väldigt vacker i liten skala också
.



Ännu finare blir den när man klipper ner och
sätter i den fina fina vasen.

Blommor
Vackert i nästan en hel vecka. Fredagsbuketten från förra fredagen. Men, i går morse klippte jag ner den lite (väldigt mycket) och satte i min lilla fina vas. Nu kan jag njuta av den i några dagar till!

Blåsa
Idag ska det blåsa mycket säger man. Vi packade ihop allt löst och satte på terrassen - längst inne i hörnan. Nu är inte den så vacker längre...vår terrass... Men förhoppningsvis kan jag återställa det i morgon. Nu hörde jag på nyheterna att det kanske kommer längre norrut än vi trott innan. Det gör ju inte mig något!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...